Hej,

Vi har tænkt os at pifte gangen op, som går gennem vores lejlighed og gøre den mere hyggelig. Vores idé er at have tapet halvvejs op, en liste i midten og malet nederst. Indsætter inspirationsbillede.

der kræves ret meget arbejde på vores vægge, da de er dårligt lavet fra starten. (Ujævne, mange lag tapet osv.). Og jeg så, at mange sætter mdf-plader, når de laver brystpanel. Så jeg overvejer at gøre noget lignende, bare uden dekorlister. Alle væggene er i beton, så hvordan sætter man det nemmest op på betonvæg? Gangen går rundt om lejligheden, hvilket gør, at der er mange "små" vægge mellem døre/åbninger. Indsætter eksempelbilleder. Tænker, bør vi sætte reglar under? Også på de smååå vægge? Direkte på?

• Dekoreret entrée med blomstret tapet, midterliste og malet brøstningspanel. Hvid lampeskærm på sort lampe ved siden af indrammet billede.
  • Hvid gang i lejlighed med malet vægge, uens overflade, sandpapir, malertape på gulvet og en rød værktøjstaske med tekst "FLEX".
  • En smal gang med hvide vægge, dør mærket "WC", skab til venstre, mørkt gulv og et par sko i forgrunden.
  • Person installerer en brystningspanel i en gang. Der er paneler og lister monteret på væggen, og personen arbejder med værktøj.
  • Synes
Huddingebo
  • Laddar…
Jeg har sat gips på betonvæg med fix/klæbemasse, fordi jeg ikke havde lyst til at pudse.
Binder på det meste, dog måske ikke så velegnet til at lime på tapet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.