vi har sporet ud for el og lidt til. Vil nu dække igen skåren og orker ikke at slippe gips over hele væggen for dette. Har I nogle idéer til hvad man kan sætte over? Kablerne går typ jævnt med væggen.
TS ser ud til i sin anden tråd om samme emne at være tøvende over for at spartle kablerne ind, så jeg vil anbefale, at I hyrer en dygtig elektriker, der kan lave en pæn installation udenpå væggen i stedet.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.