Hej!

vi har sporet ud for el og lidt til. Vil nu dække igen skåren og orker ikke at slippe gips over hele væggen for dette. Har I nogle idéer til hvad man kan sætte over? Kablerne går typ jævnt med væggen.
 
Hvad er væggene lavet af for materiale?
 
Det er gips. Og træ bagved?
 
Så har du kun brug for gipsmørtel/gipsspartel
 
TS ser ud til i sin anden tråd om samme emne at være tøvende over for at spartle kablerne ind, så jeg vil anbefale, at I hyrer en dygtig elektriker, der kan lave en pæn installation udenpå væggen i stedet.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.