Snailman
byggmax har tilsyneladende en grønfarvet tape med armering, der ligner T-flex, kostede ca. 100kr rullen, der går noget tid, før jeg har brugt al min tyske tape, men hvis nogen anden vil teste og gerne rapportere resultatet her, så er det jo godt

kunne ikke finde den på deres hjemmeside endnu, husker ikke, hvordan den var mærket.
 
Så har man ENDELIG fået hjem lidt tape fra Tyskland. Bestilte Tacoflex, og de er identiske med mine tidligere T-Flex, men i en anden farvekombination. Bestillingen gik strålende, og jeg købte 15 ruller for ~1700, og ca. 36 timer efter bestilling lå pakken i Malmö. Så tog Schenker over...14 dage senere blev forsendelsen annonceret efter at de havde sendt den til afhentning på Gotland, selvom pakken skulle til hovedstadsregionen! Imponerende! :thumbdown:
Så blev jeg lidt forvirret, da jeg hentede pakken og modtog en kasse fra Burger King med 5x2,5 kg Pommes Frites, men da jeg åbnede den, indeholdt den bestilte taperuller!
Kan stærkt anbefales!

En rulle Tacoflex-tape ligger på en Burger King-kasse, hvorpå der står "5x2,5 kg Pommes Frites". Teksten på tapen er synlig.
 
  • Synes
Mikael_L
  • Laddar…
Perfekt!
Hvis du er heldig, får du som bonus en svag duft af frityrolie på byggepladsen :)
 
Mikael_L
Robert 75 sagde:
Så har man ENDELIG fået hjem lidt tape fra Tyskland. Bestilte Tacoflex og de er identiske med mine tidligere T-Flex men en anden farvesammensætning. Bestillingen gik strålende og jeg købte 15 ruller for ~1700 og ca. 36 timer efter bestilling lå pakken i Malmö. Så tog Schenker over...14 dage senere adviseres forsendelsen efter at de sendte den til afhentning på Gotland på trods af, at pakken skulle til hovedstadsregionen! Imponeret! :thumbdown:
Så blev jeg lidt spekulativ da jeg henter pakken og får en kasse fra Burger King med 5x2,5 kg Pommes Frites men da jeg åbnede den indeholdt det bestilte taperuller!
Kan stærkt anbefales!
Skide sjovt indlæg. :thumbup:
Det var vel værd to ugers venten for den historie? :rolleyes:
 
Og visst er det dejligt, at alt kan ske med pakkerne, når de passerer den svenske grænse.
Sjældent nogle stop eller lange ventetider i udlandet.. men her..:mad:
 
Mine erfaringer med tape på PAPIR:

Transparent byggetape: helt værdiløs, ja ja jeg ved man ikke skal bruge sådan noget, men det var en nødsituation og den rigtige tape var slut (det meste er blevet erstattet med rigtig tape)

Stokvis PS1433 (grøn transparent) meget af tapen har løsnet før jeg nåede at få på overfladematerialerne. OBS! temperaturen ved tapningen har måske været for lav 8-10°C? Og dette er vel ikke den rigtige tape til papir.


Sitko 586, Stokvis ?? og ukendt; Alle grønne med brunt beskyttelsespapir, de har fungeret meget godt!


Om nogen tape holder 50 år véd katten?!
 
Fiskarhedenvillan sendte Parocs tape med i byggesættet.
Til garagen købte jeg T-Flex.
Synes begge fungerede godt. Men jeg oplevede, at Parocs tape klistrede bedre på plasten og på andre materialer (træ). Paroc var bedre til at gå rundt om hjørner, mere fleksibel. Paroc føltes tykkere, mere solid på en eller anden måde.
 
Nogen der har bestilt fra Tyskland for nylig, som kan anbefale en leverandør? Tidligere linket leverandør sælger ikke længere.
Der er også en del andre mærker fra Tyskland som er grønne/gule med det klassiske beskyttelsespapir på siden, mens taco tape ikke sælges så ofte, er der nogen der har prøvet de andre mærker?
 
Jeg bestilte i sidste uge fra samme sted. Fungerer lige så godt som altid.
 
RickeP fra hvilken sælger/butik?
 
Fandt selv, de arbejder nok på opdateringer af deres side.
 
S
Snailman sagde:
byggmax har tilsyneladende et grønfarvet tape med armering, der ligner T-flex, kostede ca. 100 kr rullen, går nok noget tid, før jeg får brugt min tyske tape op, men hvis nogen anden vil teste og gerne rapportere resultatet her, så er det jo godt

kunne ikke finde den på deres hjemmeside endnu, kan ikke huske, hvordan den var mærket.
Jeg kan rigtig godt lide denne, sætter sig virkelig hårdt. Fungerer i hvert fald godt.
 
DanielF sagde:
Jeg kan rigtig godt lide denne, den sætter sig rigtig hårdt. Fungerer i hvert fald godt.
Enig! Lige så god som tilsvarende fra et par andre mere kendte mærker, jeg har brugt. Ulempen er, at denne kun er 50mm sammenlignet med 60mm, som min anden har været, men det afhænger jo lidt af, hvad man skal bruge den til. Til samlingstætning er det jo ingen problemer!
 
Nu er bestilling gjort af deres multipakke, benyttede lejligheden til at bestille lidt SDS bor og tigersavklinger som også de var til meget god pris, må se hvordan kvaliteten er på dem.
Valgte kortbetaling men kom aldrig til noget kortbetalingsformular så vi må se hvordan det går, har sendt spørgsmålet til kundeservice.
 
Fik tingene hjem i går, valgte deres pakke med blandet tape og lim/fugemasse. Benyttede også lejligheden til at købe SDS Plus bor, som var til en meget god pris sammenlignet med Sverige. Tapen ser solid og god ud, men har ikke prøvet den endnu.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.