Låner tråden. Jeg så flotte bukke til bænke i dag. De har en lidt mere elegant men avanceret konstruktion.
Hvordan tror I, de er gået til værks for at lave disse? Har de hugget overlæggeren for at få den rette vinkel på benene? Hvordan kan man gøre for at få den rette vinkel hver gang?
Grønne bænkbukke med skrå ben, der står på grus. Konstruktionen ser kompleks ud, muligvis med udhuggede overliggerhjørner for benenes vinkel. Grøn bænk-buk i træ med tre ben, stående på grus, foran en rød trævæg. Avanceret konstruktion med præcis benvinkel. Grøn træbukk i avanceret konstruktion med skruer, placeret på grus. Set oppefra, fokuserer på overliggerens vinkel og detalje.

• Synes
hulingen og 1 anden
  • Laddar…
Disse har jeg bygget af 45x70
Benene er skråskåret foroven og skruet mod en ikke-skåret overligger.
Krydsfinerpladen tager vægten og giver stabilitet til benene.
Stabelbare.

• Hjemmelavet buk af 45x70 mm træ med skråsavede ben, fastgjort til en usavet overligger. Understøttet af en krydsfinerplade.
  • Synes
hulingen
  • Laddar…
A AG A sagde:
Her kommer det lovede billede. Skruede en ny sammen, da den ene var på arbejdet.
Bukkene er lavet af 6 stk. 80 cm lange 28x70, skruet med 55mm terrasseskruer.

[billede]
[billede]
[billede]
Tak!

Gendannede træbænke står op ad en væg. Brædder fra gamle bænke brugt i konstruktionen, højden er nu 75 cm.

Sådan blev mine. Brugte brædder fra gamle bænke. Så i stedet for at bøvle med gamle skruer blev mine 75 cm i stedet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.