Hej!
Er der nogen, der har brugt et godt program, hvis man vil prøve at tegne en garage til at søge byggetilladelse, eller er det bedre at tage en konsulent ind?
 
Sketchup er et enkelt program, men som alt tager det lidt tid at forstå indstillingerne og sådan, inden man kan begynde at tegne, men når man har tegnet færdig kan man eksportere til Layout i den rigtige skala.

Der er sikkert andre programmer, men Sketchup er gratis.
 
Jeg kan måske hjælpe dig, hvis du vælger ikke at gøre det selv, tag det i PM isf.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.