Hej, er der nogen, der har nogen idé, tapede
for en uge siden rundt om kanterne på afdækningspap, beton under, fordi jeg skulle slibe og male, da jeg kom ud i dag, så havde alt sluppet!! Biltema sølvtape. Er der nogen, der har nogen tip
om nogen tape, der sidder.
Mvh.