Hej. Har et hus, der er bygget i 1968. Fladt pladetag. Taget er begyndt at lække ganske betydeligt, og jeg har tænkt på at bruge 3 cm isoleringsplader mellem false og Icopal Mono som system. Da jeg vil åbne indersiden af taget og se, hvilke skader denne lækage har forårsaget, er jeg usikker på, om jeg skal vente med at lægge Icopal-systemet nu eller vente til det bliver varmere og først undersøge, hvad lækken har forårsaget udefra, dvs. rive pladen op. Eller skal jeg lægge det på nu og tage fat i problemet fra indersiden senere? Jeg vil ikke lægge taget på unødigt bare for at rive det op igen senere. Problemet er, at jeg virkelig har brug for at lægge et nyt tag direkte på grund af, at det regner meget ind.
Taknemmelig for lidt inputs.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.