Væggkonstruktion: 400mm Leca med 70mm EPS udenpå, 3mm tyndpuds.
Skal nu bygge en udestue (forlænget forår/efterår) mod facade og har brug for at få tæt. Vil helst gøre så lidt indgreb i facaden som muligt og ikke få kuldebroer. Når jeg taler med et blikfirma, synes det at kræve 30 cm højde og indenfor pudsen. Hvilket bliver et stort indgreb! Hvordan ville I have gjort? Min tanke var at spore et tyndt spor i eps så pladen skubbes i og tætnes med fugemasse. Derefter selvfølgelig skruefast mod monteringsplade eller facade.

10 graders taghældning på udestue. Plasttag.

Forslag???
 
  • Synes
huvudtystnad
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.