i 50'erne så "reparerede" de bjælkerne i vores køkken, snarere fjernede det rådskadede og derefter forseglede skaden med glasuld. nu da vi har fjernet al den gamle glasuld, hvad synes I, jeg skal lægge der i stedet? de støbte også en plade i 50'erne! så det bliver mod beton. kan jeg forsegle med leca? eller skal jeg sprøjte fugeskum derind?
 
  • Synes
Tobbeking
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.