Hej!
Jeg vil gerne tætne et ventilationshul, der er gået ind i vores gamle køkkenskab/spisekammer. Vi skal lave køkkenet om, og den ventilation vil ikke være til nytte længere. Jeg har tænkt mig at trykke lidt isolering ind der og så gipse hele væggen.
- Skal jeg tætne med noget først, fx fugeskum? Eller er isoleringen nok?