Hej!

Jeg vil gerne tætne et ventilationshul, der er gået ind i vores gamle køkkenskab/spisekammer. Vi skal lave køkkenet om, og den ventilation vil ikke være til nytte længere. Jeg har tænkt mig at trykke lidt isolering ind der og så gipse hele væggen.

- Skal jeg tætne med noget først, fx fugeskum? Eller er isoleringen nok?
 
  • Ventilationshul i væg med udsigt til gammelt træ- og murværk, rustne kanter og en metalrist indvendigt, klar til tætning og isolering.
  • Ventilationshul i køkkenskab, med træramme og isolering på kanterne. Metalgitter inde i hullet.
  • En ventilationsrist i en murstensvæg med lodret monteret termometer ved siden af.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.