Jeg har en murstensindervæg, som jeg vil tætne på en pæn måde. Hvad skal jeg bruge?? Nu har jeg figursavet spån, men det bliver ikke tæt og pænt. Tips?? En form for skum og derefter latex??
Hvad skal du dække spånpladen med senere?
Jeg ville nok som du sagde forsigtigt bunde revnen med fugeskum, køb en pistol og løs flaske, engangsflasker fungerer ikke til småt.
Derefter ville jeg fuge med en god overmalbar blød fugemasse, f.eks. Tec7.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.