Hej!
Har nogle gamle huller i visse rum fra gamle antennekabler, som man har boret op for i tiden, der går op på loftet. Har også et netværksskab i bryggerset, hvor alle netværkskabler går til fra loftet og ned i loftet. Hvordan fylder jeg bedst disse huller, så jeg undgår at få kold luft ned i hullerne og fugtig varm luft op på loftet? Er det fugeskum, der gælder, eller noget andet?
Mvh Andreas