Hej!

Har nogle gamle huller i visse rum fra gamle antennekabler, som man har boret op for i tiden, der går op på loftet. Har også et netværksskab i bryggerset, hvor alle netværkskabler går til fra loftet og ned i loftet. Hvordan fylder jeg bedst disse huller, så jeg undgår at få kold luft ned i hullerne og fugtig varm luft op på loftet? Er det fugeskum, der gælder, eller noget andet?

Mvh Andreas
 
Op.
 
Er nok ikke så vigtigt. Hvilken som helst fugemasse/spartelmasse virker nok. Jeg ville tage latexfug. Fugekum virker overdrevet her. Klistret som bare f-n at arbejde med og giver ingen god overflade til maling.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.