har bemærket en stor forskel på udvalget i svenske byggemarkeder er utroligt dårlige i dag utrolig meget er bestillingsvarer ikke meget at vælge imellem heller man undrer sig jo hvorfor det år så

jeg bor i dag på den franske landsbygd nærmeste by har en befolkning på 30000 samme som visby eller motala som eksempel men her findes alt man behøver og meget mere på byggemarkederne alt elmateriale og vvs som man kan tænke sig maskinafdelingen har alle mærker og alle modeller som findes alt findes hjemme på hylden er det noget som skulle være udsolgt så findes det der allerede dagen efter og priser er meget lavere jeg spurgte, da jeg var inde sidst om der fandtes noget de ikke havde på lager de svarede nej vi har alt da pegede jeg på en 10x 5 meter plast pool som stod udenfor har I flere af dem da hjemme fik til svar vi har 3 stykker på lager lige nu :D

P
Minder mig om sommeren 2018, blæsere+portable aircondition var udsolgt i hele landet, kunne ikke få nye på flere måneder ifølge alle butikker! Jeg bestilte selv en portabel aircondition fra Tyskland havde den hjemme efter en uge....føles som langsomme indkøbskæder ofte.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.