Hej!

Vil bare tippe alle Stockholmere, der ikke allerede ved det, at man kan få 5 min gratis byggningsrådgivning hos Svensk Byggtjänst på Regeringsgatan.

Jeg har været der et par gange nu og fået rigtig gode tips af dem i specifikke spørgsmål. De, der ved noget, ser ud til at være der midt på dagen omkring frokosttid. Derudover er der en byggeudstilling, en boghandel og masser af brochurer.

;D Ulrica
 
Jorå, hang en del der, før byggeriet startede. Det føltes som om det var mig, der sponsorerede deres boghandel i en periode ;)
 
Bare for at være en lidt sur lillebror kan jeg jo tippe göteborgarna om Byggcentrum på Mölndalsvägen (Mölnlycke Sytråd). Der hængte jeg også på al ledig tid før byggeriet. Meget fin permanentudstilling.

http://www.byggcentrum.se/
 
Ahhhh!! Gamla goa göteborrrg :D
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.