Hej!

Skal bygge badeværelse på overetagen i hus fra 1916. 9 kvm, 3x3 m. Tidligere har der været en tamburmajor med kun gangtrafik. Anden etage i huset. Huset er totalt 4 etager med kælder og indretningsbar loft.

CC 62 cm, 70x200 med længde 4,4m. Store regel til venstre for altandøren er 100x220.

Fuldkaklet badeværelse med 60x60 fliser, skrue-limede gulvspånplader, armering, vandbåren gulvvarme 12 mm, flydespartel.

Ingen dimensioner anvendt i dag, men forstår at det måske er på grænsen, når jeg har slået op i træguiden online, eller?

Kommer kun til at have ét hul til afløb fra toilettet og derefter bliver det mest huller til 50 rør, et eller to i hver regel. Forstærker med plywood og kottlar.

Skal jeg rive resten af gulvet op og regle cc30? Eller er dette bjælkelag tilstrækkeligt?

Overetagen i et hus under renovering med eksponerede gulvstrøer og en skillevæg delvist revet ned. Byggeområde med værktøj og træmateriale.
 
Kom nu, ved at nogen her har styr på dette :cool:(y)
 
Lyder stabilt, helt ok med golvspån på som du har tænkt.
 
Nogen der er mere kritisk over for konstruktionen? Nogen der vil komme med tal der siger bu eller bæ? :giggle:
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.