Skal bygge badeværelse på overetagen i hus fra 1916. 9 kvm, 3x3 m. Tidligere har der været en tamburmajor med kun gangtrafik. Anden etage i huset. Huset er totalt 4 etager med kælder og indretningsbar loft.
CC 62 cm, 70x200 med længde 4,4m. Store regel til venstre for altandøren er 100x220.
Fuldkaklet badeværelse med 60x60 fliser, skrue-limede gulvspånplader, armering, vandbåren gulvvarme 12 mm, flydespartel.
Ingen dimensioner anvendt i dag, men forstår at det måske er på grænsen, når jeg har slået op i træguiden online, eller?
Kommer kun til at have ét hul til afløb fra toilettet og derefter bliver det mest huller til 50 rør, et eller to i hver regel. Forstærker med plywood og kottlar.
Skal jeg rive resten af gulvet op og regle cc30? Eller er dette bjælkelag tilstrækkeligt?