Jeg tænker på at strukturspartle en lille indervæg. Jeg har aldrig gjort det tidligere, men der er en sådan væg i vores hus, som den tidligere ejer har lavet. Det ser meget flot ud. Hvidmalet og det virker stærkt. Ikke som noget spartel. Jeg har søgt om det på forummet, men der er så mange forskellige ideer.
Jeg vil gerne have, at det skal være ca. 5-10 mm tykt og så let som muligt. Helst undgå at blande cement og lignende. Helst færdig spartelmasse i en spand, så det går hurtigt og let. Det er gips indervæg. Modtager gerne tips på gode ideer, som virker. Poster et billede af de værktøjer, jeg har i min garage. Det er 2 ruller med gummistruktur en stor og en lille, ved ikke hvad disse skal bruges til. Derudover er der en flisefixspartel samt en anden strukturspartel med håndtag på bagsiden. Ved ikke rigtig, hvad denne er tænkt til. Har købt det engang på udsalg, tænkte det kunne komme til anvendelse en gang. Hvad er værktøjerne til for?
Strukturfarve har jeg ikke hørt om, det bliver vel så måske lidt tyndere overflade end med strukturspartel.
stiller højere krav til godt forarbejde. Skal kigge på Hornbachs farveafdeling.
Strukturmønsteret er ikke så vigtigt. Ville have lidt stenvægfølelse, typ Gillestue.
Er nogen af rullerne på mit billede en, der bruges til strukturfarve?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.