Jeg havde tre halve klinker, der var grimme og skulle skiftes, så jeg brød dem løs for at erstatte med nye. Tidligere var der meget dårligt forarbejde og mest en masse gulvlim og så flisefix ovenpå, som holdt fliserne på plads. De stående panelstykker og den midterste regel er ikke helt fastgjort og svajer lidt.
Nu spekulerer jeg på, hvordan I ville have gjort for at få det helt fast? En tanke jeg har, er at skrue/fiksere panelstykkerne og midtereglen, og derefter prime og fylde alt op med beton til samme højde som gulvgipsen på de klinker, der ligger? Jeg har også en sæk Ardex S48, som ligger og kan bruges.
En anden tanke er bare at lægge en smal række klinker, hvor der er god støtte af gulvspån/gulvgips, og derefter bygge op for at lægge et bredt fladt tærskelstykke. Så er der ikke det samme behov for at have helt fast under tærsklen. Idéer modtages gerne...