Hej,
Jeg har støbt en betonplade i formplyfa med armeringsjern til mit udekøkken, den fik lov at ligge lidt længe i brænding i formen (ca. 1,5 måned) inden vending.
Da jeg vendte den i dag, er pladen blevet helt grøn…? Hvad kan jeg gøre for at få det væk?
Tak på forhånd!
Jeg har støbt en betonplade i formplyfa med armeringsjern til mit udekøkken, den fik lov at ligge lidt længe i brænding i formen (ca. 1,5 måned) inden vending.
Da jeg vendte den i dag, er pladen blevet helt grøn…? Hvad kan jeg gøre for at få det væk?
Tak på forhånd!
Klik her for at svare
