Hej,
Jeg har støbt en betonplade i formplyfa med armeringsjern til mit udekøkken, den fik lov at ligge lidt længe i brænding i formen (ca. 1,5 måned) inden vending.

Da jeg vendte den i dag, er pladen blevet helt grøn…? Hvad kan jeg gøre for at få det væk?

Tak på forhånd!
 
S SebbeBL sagde:
Hej,
Jeg har støbt en betonplade i forskallingsfiner med armeringsjern til mit udekøkken, den fik ligge lidt længe i hærdning i formen (ca 1,5 måned) inden vending.

Da jeg i dag vendte den, var pladen blevet helt grøn…? Hvad kan jeg gøre for at fjerne det?

Tak på forhånd!
 
  • Gammel betonvæg med slitage og misfarvning. Træstruktur i baggrunden.
Unikt namn
Kan det skrubbes væk med varmt vand og skurebørste?
 
Unikt namn Unikt namn sagde:
Kan man skrubbe det væk med varmt vand og skurebørste
Unikt namn Unikt namn sagde:
Kan man skrubbe det væk med varmt vand og skurebørste?
Unikt namn Unikt namn sagde:
Kan man skrubbe det væk med varmt vand og skurebørste?
Nej desværre ikke, det sidder ligesom i betonen på en måde.
 
AXS
Lak eller lim fra pladen.

Slib for at fjerne det. Burde ikke tage alt for lang tid og uden bliver pænere efter min mening.
 
  • Synes
SebbeBL
  • Laddar…
Findes der nogen form for betonmaling man kan bruge mon??
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.