L Lillen23 #1 Medlem · 9 indlæg 2 jul 2019 klokken 20:19 Lillen23 Medlem 9 indlæg 2 jul 2019 klokken 20:19 #1 Har støbt nogle plader i cement til mit udekøkken, Der blev lidt bobler nogle steder. Skal slibe dem så de bliver blanke og behandle dem. Hvad skal jeg bruge for at fylde boblerne ud?
Har støbt nogle plader i cement til mit udekøkken, Der blev lidt bobler nogle steder. Skal slibe dem så de bliver blanke og behandle dem. Hvad skal jeg bruge for at fylde boblerne ud?
H H.Olsson #2 Renovatør · Blekinge · 25 indlæg 3 jul 2019 klokken 09:16 H.Olsson Renovatør Blekinge 25 indlæg 3 jul 2019 klokken 09:16 #2 L Lillen23 sagde: Har støbt nogle plader i cement til mit udekøkken, Der blev lidt bobler nogle steder. Skal slibe dem så de bliver blanke og behandle dem. Hvad skal jeg bruge for at fylde boblerne ud? Tjek denne tråd: https://www.byggahus.se/forum/threads/att-gjuta-en-baenkskiva-i-betong-bilder-fragor.40386/
L Lillen23 sagde: Har støbt nogle plader i cement til mit udekøkken, Der blev lidt bobler nogle steder. Skal slibe dem så de bliver blanke og behandle dem. Hvad skal jeg bruge for at fylde boblerne ud? Tjek denne tråd: https://www.byggahus.se/forum/threads/att-gjuta-en-baenkskiva-i-betong-bilder-fragor.40386/