Tänkte eventuellt gjuta platta med L-Element som skapar förhöjd spolkant. Detta skall gå att göra i ett gjutmoment står det.

Jag brukar ha S4 halvflytbetong. Kommer inte den betong som hälls uppe i spolkanten rinna ner och ut i plattan om man gjuter allt på en gång?

Nån som har erfarenhet?

L-element til garager med opretstående kant, set fra siden, på en hvid baggrund. Vises med sorte indsatsdele for forstærkning.
 
Det nemmeste, hvis du vil have det gjort i samme omgang, er at gå ned i sætmål samt at lade det gå en lille stund mellem støbningen af pladen og kanten.
Ofte når man gør lignende plejer man at løseforme og bruger da såkaldte flydebrætter, en form formet som et L for at minimere risikoen for, at betonen siver op, hvor den ikke skal være.
 
  • Synes
Sållentuna_INFP
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.