F
F fribygg sagde:
Omkring 100kg utedel både passer på og bæres lett op af et par lecablokke/havefliser, det behøver ikke overarbejdes.

Ja? Det er jo det, jeg skal gøre, bruge fliser. Har alligevel nogle, der bare ligger og roder. Enten lægger jeg efter mønsteret, jeg tegnede op, eller så lægger jeg bare 4 stk., en per ben, og lægger lidt singel over, så det ser pænt ud. (y)

Fordelen ved at lægge flere fliser er, at der bliver lidt bedre afledning af regnvand og sne. Hvis jeg kun lægger singel over, bliver det ikke værre end før.

F Fideliox sagde:
Ja? Det er jo det jeg skal gøre, bruge plattor. Har alligevel nogle som bare ligger og roder. Enten lægger jeg ifølge mønsteret jeg tegnede op eller så lægger jeg bare 4 stk, en per ben og lægger over lidt singel så det ser pænt ud.
Gør det!

F
Gravet område ved fundamentet af et hus med rødt træbeklædning. Jorden er sandet, og der ses en delvist skjult rør i jorden.

Ny weekend, nyt arbejdspas! Begyndte at grave i dag. Der var kun skærver på toppen, så bare sand. Hvor meget bør man egentlig grave væk? Dette har nok ligget her i 20 år, så det er lidt komprimeret, men stadig let at grave i. Passende nok ligger afløbet til nedløbsrøret her også. Man kunne jo have været ekstra smart her og tilsluttet et rør på en eller anden måde, som så stak op under pumpen.

Som kontrast har jeg denne fine llvp her :crysmile:
Gravearbejde ved siden af et hus med rød væg, et nedløbsrør, en skovl, arbejdshandsker og en varmepumpe på betonblokke.

F
Gruslagt område ved siden af en trætrappe og et rødt hus, klar til at blive dækket med jord og græs til sommer.

Done!

Til sommer vil jeg fjerne lidt af grusbunden og jævne ud med jord og græs. Men ikke umagen værd nu.

• Synes
Norrtull og 1 anden
  • Laddar…
F
Blev lige på håret. Synes det var dårligt kommunikeret om målene. Jeg spurgte og fik bekræftet målene, men stativet er jo større. Og desuden var der brug for plads til koblingerne. Havde jeg vidst det, havde jeg lavet den større.

Udendørs varmepumpeanlæg installeret tæt på rød træfacade, med rør og forbindelser synlige.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.