Hej!

Er der nogen, der har tips eller kan fortælle, hvordan jeg bedst støber et par sokler. De skal være ret kraftige, og jeg tænkte bruge justerbare sokkelplader i dem.
Behøver jeg armering i dem eller? Kan jeg blande småsten i betonen?
TAK
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.