En ny løsning. Jeg har lige bygget en terrasse i fyrretræsmark bestående af sand. Har brugt nedbankede jordspyd og bærerammer 45x200. Overliggende 45x145 på tværs. Fungerer godt. Helt ovenpå jorden altså.
Lidt skeptisk over for at grave træ ned. Sammenlignet med vores godt imprægnerede stolper i foldene. De er temmelig slidte efter 10 år. På trods af at de skulle holde betydeligt længere.
Ok, jeg opgiver tanken om at støbe fast bærerne. Tak for jeres meninger.
Nu begynder jeg at kigge på terrassebrædder og overvejer at tage en weekend i Polen. Har I tips til gode byggemarkeder, hvor man kan kigge rundt online? Jeg har fundet et, der hedder OBI. Bliver ikke rigtig klog på priserne bare...
Det første billede er oversat med Google, det andet er originalen. Hvad betyder de forskellige priser 44.99 og 18.75? Jeg troede først, at det var kvm-pris og løbende meter- eller stykpris, men det passer ikke sammen.
EDIT: Jo det gør det :-| . 18.75 per 2,4 meters planke og 44.99 per kvm. Utroligt billigt jo!
100 kr per kvadratmeter :-D
Ok, jeg opgiver tanken om at støbe bærerne fast. Tak for jeres meninger.
Nu begynder jeg at kigge på terrassebrædder og overvejer en weekend i Polen. Har I tips til gode byggemarkeder, hvor man kan kigge online? Jeg har fundet et, der hedder OBI. Bliver ikke rigtig klog på priserne...
Første billede er oversat med Google, andet er original. Hvad betyder de forskellige priser 44.99 hhv. 18.75? Troede først det var kvm-pris og løbende meter- eller stykkpris, men det passer ikke sammen.
[billede]
[billede]
EDIT: Jo, det gør det :-| . 18.75 per 2,4 meters bræt og 44.99 per kvm. Mega billigt jo!
100 kr per kvadratmeter :-D
Du bør nok ikke købe så mørk terrasse, selv gråt træ bliver meget varmt i solen, ubehageligt at gå på med bare fødder.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.