Er der nogen, der har lidt styr på priser og forhandlere på Stepkit? Jeg skal til at renovere en trappe og har kigget på lidt forskellige muligheder. Stepkit ser ud til at være rigtig godt, men det synes jeg er lidt for dyrt. Beijer skulle have omkring 15000:- for egetrin med hvide stødtrin til. Lidt ærgerligt med prisen, for konceptet virker rigtig godt.
/Åsa