Jeg er i færd med at sætte Lundbergs plantrinn, 15 mm massiv olieret eg, i min trappe.
Ignorerede monteringsanvisningen hvor det står at plasten rundt om trinnene skal blive siddende indtil trinnene monteres.
Følgen har været at trinnene har ligget ulimet i trappen et par uger og at de nu har slået sig med konkav form opad.
Kan man få trinnene plane igen?
Måske olie på undersiden?
Kan de blive plane ved at skrue dem nedenunder? Er der nogen risiko ved dette, f.eks. at de sprækker?
/Zven