Hej!

Jeg var lidt hurtig, da jeg gjorde klar til flydespartling i køkkenet og savede det tilstødende rums parketgulv. Nu ligger det sidste stykke af parketgulvet uden støtte, dvs. de sidste 60 cm fra den sidste bjælke. Afstanden fra undergulv (som parketten ligger på) til klæbningen er cirka 11 cm. Strækningen er cirka 2 meter.
Nogen med et godt tip til, hvordan man kan stabilisere dette? Overvejer om man kan fastgøre en 45x95 lægte med vinkeljern i enderne og måske lægge støtte under lægten også. Det bliver meget svært at få adgang til dette bagefter også, da jeg skal flydespartle det tilstødende område, så jeg vil have, at det bliver helt rigtigt fra starten.
Gul vaterpas, handskar och målebånd på trægulv ved køkkenrenovering, med værktøj og materialer spredt omkring.
Udsigt over et køkkenområde under renovering, viser en afskåret parketgulvplanke og udsatte gulvstrukturer, omgivet af savsmuld og byggeaffald.
Parketgulv uden støtte, hviler på plade og træblok som understøttelse. Tømmer og værktøj ligger ved siden, ses i begyndelsen af renovation.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.