Har selv hyret en virksomhed, der sprøjtede vores facade. Vi havde både puds og mursten på huset, da vi købte det, og syntes det så dumt ud. Så virksomheden glatpudsede det, der var muret, og derefter sprøjtede de hele huset i en valgfri farve. Det kostede ikke særlig meget. En bonus var, at de lod stilladserne stå i ca. 1,5 måned, så vi kunne male alle vindskeder, vinduer og sætte nye tagrender op. At leje udstyr tænkte vi også på, men følte, at det bedste var at overlade det til nogen med erfaring. Send mig en hurtigbesked, hvis du er interesseret i billeder.