Leder som en gal efter et nyt loft og er på jagt efter færdigmalede hvide panelbrædder af typen sporpanel, som er fer og not. Fandt disse på beijer http://www.beijerbygg.se/store/priv...-4019-furu-vitmålad-15x120mm-l-4-8m-900141228 , men var på beijer i örebro, og de ville have ca 2000kr i fragt for at bestille dem hjem til butikken, hvilket ikke føltes så fedt! Nogen der ved, om der findes noget lignende at få fat på?

Tak på forhånd"! :)

Hej,

Først og fremmest, 800kr/m2 ?? Tjek med BF:s i Norra Bro, de ordner det meste.

Vil virkelig ikke købe ubehandlet og skulle male. Vil ikke have hvidvokset heller. Der må da være flere forhandlere?

Timm sagde:
Leder som en galning efter et nyt loft og er på udkig efter færdigmalede hvide panelbrædder af typen sporpanel som er fer og not. Fandt disse hos Beijer [link] , men var hos Beijer i Örebro og de ville have ca. 2000kr i fragt for at bestille dem hjem til butikken, hvilket ikke var så sjovt! Nogen der ved om der findes noget lignende at få fat i?

Tak på forhånd"! :)
Denne burde vel virke, eller?

http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...nel-invandig/08414126/finsagad-panel-13x120mm

Den er vel ikke spontet i enderne? Hvad sælges de i for længder mon?

Timm sagde:
Den er vel ikke spontet i enderne? Hvad sælges de i for længder tror du?
Ikke en anelse bliver mit svar på begge spørgsmål.

Tvivler på at den er spontet, og det ser ud til at være en skum hvidfarve på dem, synd for det var jo en god pris!

Timm sagde:
Den er vel ikke spontet i enderne? Hvad sælges de i for længder mon?
Den har jeg sat et sted i vores hus.
Den er spontet i over- og underkant men ikke i kortsiderne, hvilket ikke er normalt hvad jeg ved.
Jeg fæstede den med nogle tilhørende clips for at undgå sømhuller, men det var noget af det mest trælse jeg har gjort, skide besværligt...
Tror ikke disse er det bedste i loftet f.ø.
Lej en PassLoad og skyd dem op i stedet.

De længder der fandtes, da jeg købte, var 3,6 & 4,8.
Den er ret rå i overfladen, næsten fliset, så du er bevidst om det...

Hammer_SWE sagde:
Den har jeg sat et sted i vores hus.
Den er fer og not i over- og underkant, men ikke i kortsiderne, hvilket ikke er almindeligt så vidt jeg ved.
Jeg fastgjorde den med nogle medfølgende clips for at undgå sømhuller, men det var noget af det værste, jeg har gjort, virkelig besværligt...
Tror ikke disse er det bedste i loftet i øvrigt.
Lej en PassLoad og skyd dem op i stedet.

De længder, der fandtes, da jeg købte, var 3,6 & 4,8.
Den er ret rå på overfladen, nærmest splintret, så det er du opmærksom på...
Okay! Tak for infoen! Så bliver det ikke den, jeg vil have en glat panel ligesom den fra beijer og som er endefalset. :)

Der findes jo nogen type lakeret MDF i de mål, du har angivet, tror jeg købte det på lakkapää eller krauta, synes de var rigtig fine.

Vil ikke have mdf, bliver ikke godt med samlingerne!

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.