A almighty #1 Medlem · Gävleborg · 27 indlæg 17 maj 2016 klokken 13:38 almighty Medlem Gävleborg 27 indlæg 17 maj 2016 klokken 13:38 #1 Hvis man har en støbt plade med 300mm isolering under, er der nogen risiko eller problemer med at lægge sporet polystyren til slange direkte på pladen for derefter at lægge gulvet på det? Mvh Jörgen
Hvis man har en støbt plade med 300mm isolering under, er der nogen risiko eller problemer med at lægge sporet polystyren til slange direkte på pladen for derefter at lægge gulvet på det? Mvh Jörgen
H huggan #2 Medlem · Karlskrona · 7 087 indlæg 17 maj 2016 klokken 15:01 huggan Medlem Karlskrona 7,087 indlæg 17 maj 2016 klokken 15:01 #2 Læs om villa varm.
A almighty #3 Medlem · Gävleborg · 27 indlæg 17 maj 2016 klokken 16:16 almighty Medlem Gävleborg 27 indlæg 17 maj 2016 klokken 16:16 #3 Tak 😀