Hej!

Jeg søgte lidt på forummet, men fandt ikke noget direkte, så jeg sender spørgsmålet.

Mira flydespartel (http://www.mira-byggeprodukter.se/Default.aspx?ID=164), er der nogen, der har erfaring med dette? Har brug for at spartle en del i huset (betonplade i stueetagen og gulvgips på første sal i badeværelset. c/c 30 mellem åsene, gulvspån med gulvvarme + dobbelt lag gulvgips. Et lag er skruet, det andet limet).

Ved at Ardex er populært, men hvordan er det med mira?

mvh Hasse
 
Hej,

Selv har jeg kun positive erfaringer med Miras produkter. Jeg har flydt to badeværelser, en vaskerum og en kælderkorridor med deres flydespartel, og de positive egenskaber er, at man har ret lang tid til at få alt "rigtigt" inden det er hærdet. Held og lykke med dine opgaver :-)

/Sören
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.