Hej!
Jeg søgte lidt på forummet, men fandt ikke noget direkte, så jeg sender spørgsmålet.
Mira flydespartel (
http://www.mira-byggeprodukter.se/Default.aspx?ID=164), er der nogen, der har erfaring med dette? Har brug for at spartle en del i huset (betonplade i stueetagen og gulvgips på første sal i badeværelset. c/c 30 mellem åsene, gulvspån med gulvvarme + dobbelt lag gulvgips. Et lag er skruet, det andet limet).
Ved at Ardex er populært, men hvordan er det med mira?
mvh Hasse