Nix sagde:
Er ikke alle sider af en motorvej den forkerte side???
8) 8) 8) 8) 8) 8)

(Siger fyren der bor ved siden af Ringvägen i Stockholm...)
Eftersom motorvejen vi taler om går fra Spanien til hvor den nu ender oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk størstedelen af befolkningen på den nordlige halvkugle på den ene eller anden side af denne motorvej.....

Også du..... ;)
 
MathiasS sagde:
Eftersom motorvägen vi pratar om går fra Spanien til hvor den nu ender oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk størstedelen af befolkningen på den nordlige halvkugle på den ene eller anden side af denne motorvej.....

Også dig..... ;)
Vi bor på en ø, på den findes der ingen motorvej ;)
 
Nix sagde:
Vi bor på en ø, på den findes ingen motorvej ;)
Men jeg er helt sikker på, at du bor på den ene eller den anden side af den her motorvej jeg taler om.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.