Er ikke alle sider af en motorvej den forkerte side???
8) 8) 8) 8) 8) 8)
(Siger fyren der bor ved siden af Ringvägen i Stockholm...)
Eftersom motorvejen vi taler om går fra Spanien til hvor den nu ender oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk størstedelen af befolkningen på den nordlige halvkugle på den ene eller anden side af denne motorvej.....
Eftersom motorvägen vi pratar om går fra Spanien til hvor den nu ender oppe i lapphelvittat, så bor jo faktisk størstedelen af befolkningen på den nordlige halvkugle på den ene eller anden side af denne motorvej.....