Er i gang med at bygge nyt køkken og har lige givet gips overalt, hvor der skal flises, skal man spartle pladesamlinger og skruehuller:confused:

Normalt er det helt unødvendigt.

præcis hvad jeg tænkte

kan være smart at spartle én gang over samlingerne. bare for at bygge lidt samt få i en glasfiberstrimmel så den tager op bevægelserne.
Så er det lettere at få fliserne lige, ellers er der risiko for, at fliserne lige der kan synke ekstra ind men det er min mening ;)

findes ingen grund til at gøre det.. kun hvis du skal have mosaik! /plattsättare

Mikael_L
Og som vanligt med fliser, skal der spartles, så skal det være gips eller cementbaseret, ikke sandt?

Præcis, ellers er risikoen stor for, at det slipper. Sandspartel er av av ;)

T
spjuth sagde:
kan være smart at spartle en gang over samlingerne. bare for at bygge lidt samt at få i en glasfiberremsa så at det tager op bevægelserne.
Sen så er det lettere at få kaklet lige ellers findes risikoen at kaklet lige der kan skjunka ind ekstra men det er min mening ;)
Totalt unødvendigt og remsan anvendes kun ved maling. Findes ingen risiko at kaklet synker ind, skulle isåfall være nogen lille løvtynd mosaik.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.