Hej,
har savet en dørkarm flad og spartlet over for at lave "portaler".
Ser nu, at spartelmassen er sprækket ca. 4 uger senere. Hvad kan jeg gøre for at undgå, at det sprækker igen? Jeg overvejede, om jeg kan spartle ind glasfibertejp?
(Har bare prøvemalet)