Hej,

har savet en dørkarm flad og spartlet over for at lave "portaler".

Ser nu, at spartelmassen er sprækket ca. 4 uger senere. Hvad kan jeg gøre for at undgå, at det sprækker igen? Jeg overvejede, om jeg kan spartle ind glasfibertejp?

(Har bare prøvemalet)
 
  • Sprækket spartelmasse på en dørkarm, malet hvid.
Hvad er det for en spartelmasse?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.