I år har jeg været på ferie i Kroatien og i og med at vi er ved at bygge et nyt hus, kiggede jeg lidt priser på byggematerialer og boligindretning, blev meget overrasket da jeg så at det meste er hele 60-70 % billigere dernede! F.eks. Yderdør (eg, indbrudssikker) som koster i Sverige ca. 25.000 kr, koster i Kroatien ca. 7.000 kr, badeværelsesindretning som ville koste her ca. 50.000, koster dernede ca. 15.000, og da taler jeg virkelig kvalitets ting (samme standard som i Sverige). Nu har jeg besluttet mig for at importere det meste når det gælder indretning i huset (bortset fra køkken), men ved ikke hvor meget det bliver i told og om der er nogle andre afgifter som tilkommer fordi Kroatien ikke er med i EU. Taknemmelig hvis nogen har lidt mere info!
Hvis du allerede skal hente ting derfra, synes jeg, at du skal tjekke Slovenien, de er med i EU, så du slipper for alle afgifter, og priserne og udvalget er bedre end i Cro. Kan maile nogle links, hvis du er interesseret.
Polen er lidt tættere.
Polen er lidt tættere.
Har præcis talt med en fyr, der har været i Slovenien og importeret diverse byggematerialer, og det gik rigtig glat (som du siger) samt lige så billigt som i Kroatien
hvis du har nogle links, som du kan maile, ville jeg være meget taknemmelig
Polen er tættere men ikke lige så billigt, og det ser ud til, at lige præcis i Slovenien kan man regne med den bedste kvalitet!
Mvh Fun

Polen er tættere men ikke lige så billigt, og det ser ud til, at lige præcis i Slovenien kan man regne med den bedste kvalitet!
Mvh Fun
Klik her for at svare