I vores køkken har vi savet et hul i indvendigt loft (Ca: 1x0,5m) for at inspicere noget.
Dampbarrieren er sat tilbage, men håndværkerne har valgt ikke at lukke hele hullet med spånplade. (se billede). Det er lige over, hvor køleskab og fryser kommer til at stå.
Er det noget, jeg bør bede dem om at ordne fra et funktionelt perspektiv? Rent æstetisk spiller det jo ingen rolle, da det er skjult af køkkenet.