Anticimex fjernede loftet i køkkenet for at tjekke, hvordan spånpladerne ser ud under badeværelset, fordi vi opdagede en gammel vandskade, da vi fjernede parketten i det nærliggende rum.
Anticimex konstaterede, at spånpladen var tør.
Det jeg dog så efterfølgende, var et hul (stort nok til at få 1-2 fingre op afhængig af, hvor store fingre man har) hele vejen op til gipspladen i badeværelset (vådrumstapet i badeværelset), jeg antog, at det var Anticimex, der havde skåret sig op, men det var det ikke.
Er det noget, jeg behøver at bekymre mig over og udbedre?