Hej fritidshuset, som vi er i gang med at renovere, er bygget på en høj mur, så det er en meget rummelig krybekælder. Problemet vi har bemærket er, at under et af rummene har pladerne, der holder gulvisoleringen, faldet ned på jorden. Gulvisoleringen er savsmuld. Når man åbner gulvet, bør man skovle så meget savsmuld væk som muligt, eller kan man lade det ligge på jorden som en slags "jordisolering"? Rummet skal alligevel renoveres. Det har nok ligget sådan i mindst 10-20 år allerede, og der er ingen synlig skimmelvækst på træværket. Grunden til, at pladerne med isoleringen er faldet ned, er, at det er tynde spånplader, der kun har haft ca. 1 cm støtte på hver side, så det er ikke så underligt, at de har bøjet sig med tiden og faldet ned.