Hej,
kone var lige og handlede frigolit, almindelig hvid celleplast. De plader hun kom hjem med var hvide som vanligt, men nogle af "cellerne" var sorte. Hvad er dette? Jeg undrer mig om det kan være en slags antimugmiddel.. Er der nogen der ved det? Google vidste ikke!
Martin
kone var lige og handlede frigolit, almindelig hvid celleplast. De plader hun kom hjem med var hvide som vanligt, men nogle af "cellerne" var sorte. Hvad er dette? Jeg undrer mig om det kan være en slags antimugmiddel.. Er der nogen der ved det? Google vidste ikke!
Martin
Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Der er flere anvendelsesområderKnockOnWood sagde:
I det første tilfælde ligger sten og sand, som forhindrer frigoliten i at flyde op, i det andet tilfælde er det silikone, der gælder!
Ingenting giftigt overhovedet. kør på du bare!
Når vi lægger flade tage på arbejdet, får vi ofte celleplast med sorte celler i. Har arbejdet med det i tolv år, og jeg ved, at det er helt ufarligt!
Det er rester fra når de har kørt andre produkter på fabrikken. Forskellige produkter har forskellige farver men fremstilles i samme maskiner. De køber råmaterialet fra kemifirmaer, så ekspanderer de materialet til kugler og presser disse sammen til store blokke, som derefter skæres med varmtråd til skiver. Typ.
Klik her for at svare