Jeg har en kant, som jeg tror (?) er frosset i stykker. Jeg overvejer at skære kanten hele vejen og støbe en skæring. Altså langs hele så langt ind, hvor de er sprukket. Men findes der måske bedre idéer? Murstenkant ved siden af ​​en bygning, delvist dækket af planter. Nogle mursten ser ud til at være i dårlig stand. Røde mursten langs kant med revner og skader. Tæt på kant findes planter med lilla blomster. Skygger fra plantens blade skaber mønster.

S sepani sagde:
Jeg har en kant som jeg tror (?) er frosset i stykker. Jeg overvejer at skære kanten hele vejen og støbe en affasning. Altså langs hele så langt ind, hvor de er revnet. Men findes der måske bedre idéer?[billede][billede]
Eller hellere forsøge at udskifte de beskadigede plader..? og hvad bruger jeg i så fald til fugemasse/sættemasse...

De, der sidder der, ser ikke ud til at være frostsikre, eller har de været udsat for mekanisk påvirkning, da de ser ud til at hænge udenfor med en centimeter. Bank løs og sæt frostsikre fliser er en anden idé. Glem ikke nedadgående hældning, så vandet løber af udad.

• Synes
sepani
  • Laddar…
Ingen anelse om frostsikre, ikke jeg som har monteret men kan nok være ikke sikre. Ikke ivrig på at banke alle bort, ret stort projekt da de går ind under facaden...

T
S sepani sagde:
Ingen anelse om frostsikre, ikke jeg som har monteret men kan nok være ikke sikre. Ikke lyst til at banke alle af, ret stort projekt da de går ind under facaden…
Kan du ikke skære dem af tæt på facaden og sætte nye udenfor?

• Synes
sepani
  • Laddar…
T Testarn sagde:
Kan du ikke skære dem af tæt på facaden og sætte nye udenfor?
Er inde på at skære dem, men da at støbe en cement kant facad…

• Synes
Testarn
  • Laddar…
Et alternativ er at sætte en plade med hældning?
I det tilfælde ville det bedste være at fræse 10mm ind i facaden og skyde pladen ind.
Er facaden helt glat, fungerer det måske at plugge og tætne ovenpå.

• Synes
Saxsson og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.