Vi har lykkedes med at sømme indvendigt loft og vægpanel med 30 dyckert i stedet for anbefalet 50.
Hvordan løser vi det? Kommer panelet til at falde ned inden længe, eller kan vi sove roligt om natten?
Behøver det at blive ordnet? Hvordan i så fald?
 
Jeg tror nok, at I kan sove roligt.
Men hold lidt øje, så du kan se, om panelbrædderne bevæger sig, når de tørrer i indendørs-atmosfæren.
Specielt dem i loftet selvfølgelig.

Og måske kan du slå en og anden længere dyckert i og forsænke uden, at det kommer til at kunne ses.
 
Hej. Tak for svar. Var vist bare væggene vi har spiket med for korte dykkert. Føles lidt sikrere.
 
P Panelmannen sagde:
Rigtigt flot! Blev du tilfreds, selv efter et par måneders brug? Jeg har tænkt mig at gøre noget lignende.
Har du set et billede?
 
Nej undskyld, kommentaren skulle være i en anden tråd, troede jeg skulle nå at slette den..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.