Grundstött
· Halland
· 28 345 indlæg
Jeg tror nok, at I kan sove roligt.
Men hold lidt øje, så du kan se, om panelbrædderne bevæger sig, når de tørrer i indendørs-atmosfæren.
Specielt dem i loftet selvfølgelig.
Og måske kan du slå en og anden længere dyckert i og forsænke uden, at det kommer til at kunne ses.
Men hold lidt øje, så du kan se, om panelbrædderne bevæger sig, når de tørrer i indendørs-atmosfæren.
Specielt dem i loftet selvfølgelig.
Og måske kan du slå en og anden længere dyckert i og forsænke uden, at det kommer til at kunne ses.
Løsbygger
· Östergötland
· 177 indlæg
Nej undskyld, kommentaren skulle være i en anden tråd, troede jeg skulle nå at slette den..
Klik her for at svare
