Hvad er bedst, at sømme eller skrue en altan sammen i imprægneret træ? En tømrer sagde, at det ikke gør nogen forskel udover at skrue er dyrere, har han ret?
 
Jeg ville nok skrue.
 
bæreregler kan du lige så godt sømme (de skal jo bare fikseres i bærende bjælke), rækværksstolper & lign. bør skrues med gennemgående vognbolt el. lignende hvad angår terrassen så skruer de fleste i dag, men sømme går også godt.
 
Jeg ville også skrue, da det bliver lettere at demontere og ikke ødelægge træet, hvis det skulle blive nødvendigt en dag.
 
Grabbers nye rustfrie tralleskruv var aldeles fremragende må jeg indrømme.

Men egentlig sømmer jeg.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.