bæreregler kan du lige så godt sømme (de skal jo bare fikseres i bærende bjælke), rækværksstolper & lign. bør skrues med gennemgående vognbolt el. lignende hvad angår terrassen så skruer de fleste i dag, men sømme går også godt.
Jeg ville også skrue, da det bliver lettere at demontere og ikke ødelægge træet, hvis det skulle blive nødvendigt en dag.
Klik her for at svare