Hej!
Vi skal sætte brystpanel indendørs på vores udetoilet i sommerhuset. Men skal man sømme eller skrue det fast? Søm antager jeg er dykkersøm, men hvis man skal skrue, hvilke skruer er passende så?

N Nilsson12 sagde:
Hej!
Vi skal sætte brystpanel indendørs på vores udedo i sommerhuset. Men skal man sømme eller skrue det fast? Søm antager jeg er dykkersøm, men hvis man skal skrue, hvilke skruer er passende da?
Sjovt!
Køb en skrue med relativt lille hoved (sprænger ikke panelen så let) så skruer du den skråt ind i fjederen, så den ikke kan ses. Alternativet er jo panelklips eller bare være tilfreds med synlige søm eller skruer. Det er jo helt op til dig.
Held og lykke

• Synes
Nilsson12
  • Laddar…
Går også fremragende at sætte en dyckert i fjederen. Slå det sidste med et don. Simpeltere, hurtigere, billigere og mindre synligt.

• Synes
fribygg og 1 anden
  • Laddar…
Traden Traden sagde:
Sjovt!
Køb en skrue med relativt lille hoved (sprænger ikke panelet så let) så skruer du den skråt ind i fjederen så den ikke ses. Alternativet er jo panelclips eller bare være tilfreds med synlige søm eller skruer. Det er jo helt op til dig.
Held og lykke
Ja det bliver rigtig sjovt, børnene har ønsket en hyggeligere følelse på udedasset og så tænkte vi brystpanel og tapet :). Tak for tipsene

• Synes
Traden
  • Laddar…
nimhed nimhed sagde:
Det går også fint at sætte en dyckert i fjæderen. Slå det sidste med en dorn. Nemmere, hurtigere, billigere og mindre synligt.
Lyder jo unægtelig uovervindeligt, selvom det er sjovt at bruge skruemaskinen. Tak for dine tanker!

Hvis du ejer en kompressor (eller kan låne en), anbefaler jeg dyckertpistol.

• Synes
Nilsson12
  • Laddar…
Har man ingen kompressor, findes der batteridrevne dykkertpistoler. Mindst lige så sjove at bruge som skruemaskiner. Måske kan de lejes eller lånes.

• Synes
Nilsson12
  • Laddar…
Tak! Det ville jo være sjovt med en dyckertpistol, men er det svært at finde den rette indstilling, så man ikke skyder gennem panelet?

N Nilsson12 sagde:
Tak! Det ville jo være sjovt med en dyckertpistol, men er det svært at finde den rette indstilling, så man ikke skyder igennem panelet?
Slet ikke svært. Det er jo desuden sjovt at teste, så det bliver passende kraft.

• Synes
Nilsson12
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.