H Henrik 75 sagde:
Jeg troede, at der var mange, der gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men da der var hjemme en snedker for ca. 1 år siden, var han imponeret og havde aldrig set den løsning før.
Så her kommer mit bidrag til en flot afslutning på gulvlister.
Har du noget billede af, når dørkarmen også er monteret, gætter på at det ikke bliver så flot.

• Synes
sturnus
  • Laddar…
H Henrik 75 sagde:
Jeg troede, at der var mange, der gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men da der var en tømrer hjemme for ca. 1 år siden, var han imponeret og havde aldrig set den løsning før.
Så her kommer mit bidrag til en flot afslutning på gulvlister.

Nej det har jeg ikke, et alternativ for at slippe for at se den kapade ytan i hvert fald.
Jeg bidrager med et alternativ til, da jeg så, at jeg havde gjort på en anden måde rundt om køkkenøen.

• Hjørne af køkkenø med hvid fodliste i tæt på visning, der viser håndværksdetaljer og afslibning for at skjule kapede kanter.
H Henrik 75 sagde:
Nej det har jeg ikke, et alternativ for at slippe for at se den kapede overflade i hvert fald.
Jeg bidrager med et alternativ til, da jeg så, at jeg havde gjort på en anden måde rundt om køkkenøen.
Meget underlig installation i sin helhed.

• Synes
Simsu og 1 anden
  • Laddar…
H Henrik 75 sagde:
Jeg troede, at der var mange, der gjorde som jeg har gjort for over 20 år siden, men da der var en tømrer hjemme for ca. 1 år siden, var han imponeret og havde aldrig set den løsning før.
Så her kommer mit bidrag til en flot afslutning på fodpaneler.
Flot, men kan man ikke gøre det samme, bare geringssnit fodpanel 45 grader og beklædning 45 grader, hvis det er samme stil?

P
B Bengt65 sagde:
Flot men kan man ikke gøre det samme bare ved at geringsskære gulvlisten 45 grader og indfatningen 45 grader hvis det er samme stil
Nej. Selvom de ville have nøjagtig samme profil, ville du blive nødt til at sætte indfatningen omvendt.

• Synes
Bengt65
  • Laddar…
ACME sagde:
Nej. Selv hvis de skulle have nøjagtig samme profil, ville du blive nødt til at sætte forretningen på bagsiden.
Ja, det har du jo ret i.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.