Hej!
Har en af lecablock som jeg vil bygge et hegn på.
Min tanke er at bore huller i leca blokkene og støbe ned stolpesko
I muren for derefter at bygge hegnet op...
Fungerer det?
Har en af lecablock som jeg vil bygge et hegn på.
Min tanke er at bore huller i leca blokkene og støbe ned stolpesko
I muren for derefter at bygge hegnet op...
Fungerer det?
Lidt ny til dette...anker masse??
Har selv aldrig haft brug for at anvende det, men det er den rigtige måde at fastgøre hårde ting i porøse materialer.
Søg på "kemankarmassa" her: http://www.essve.com/se/Retail/Produkter/Katalog/Webbkatalog/
Søg på "kemankarmassa" her: http://www.essve.com/se/Retail/Produkter/Katalog/Webbkatalog/
Er der mange huller, så er expanderbeton en løsning. Iom at det ikke er hængende last, så behøver man ikke bruge de dyreste produkter omkring ankermasse, som koster en del.
Bore blot huller, der er 2-3 mm større end stolpeskoen, fyld 2/3 af hullet med expanderbeton og tryk stolpeskoen ned i hullet og juster den, evt. fixér den.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...anderbetong-exm-702-finkorning-25kg-900015512
Bore blot huller, der er 2-3 mm større end stolpeskoen, fyld 2/3 af hullet med expanderbeton og tryk stolpeskoen ned i hullet og juster den, evt. fixér den.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...anderbetong-exm-702-finkorning-25kg-900015512
Hej
At sætte hegn i et lecablock føles ret naivt med tanke på, at de bestemt ikke kan klare belastningerne. Blokkene vil sprække ved mindst sidebelastning af hegnet.
//Calle
At sætte hegn i et lecablock føles ret naivt med tanke på, at de bestemt ikke kan klare belastningerne. Blokkene vil sprække ved mindst sidebelastning af hegnet.
//Calle
Klik her for at svare
