Hej!
Har en af lecablock som jeg vil bygge et hegn på.
Min tanke er at bore huller i leca blokkene og støbe ned stolpesko
I muren for derefter at bygge hegnet op...
Fungerer det?
 
Burde fungere fint, hvis du bruger passende ankermasse?
 
Lidt ny til dette...anker masse??
 
Er der mange huller, så er expanderbeton en løsning. Iom at det ikke er hængende last, så behøver man ikke bruge de dyreste produkter omkring ankermasse, som koster en del.

Bore blot huller, der er 2-3 mm større end stolpeskoen, fyld 2/3 af hullet med expanderbeton og tryk stolpeskoen ned i hullet og juster den, evt. fixér den.
http://www.beijerbygg.se/store/priv...anderbetong-exm-702-finkorning-25kg-900015512
 
Mindste belastning vil jo sprække blokken.
 
Hej

At sætte hegn i et lecablock føles ret naivt med tanke på, at de bestemt ikke kan klare belastningerne. Blokkene vil sprække ved mindst sidebelastning af hegnet.

//Calle
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.