Hej
Jeg skal montere solfangere på klippen uden for huset
Spørgsmål, har nogen af jer erfaring med at sætte stolpesko (istf bergskloster) i klippen og forankre med cementankere? Sidder de godt?
Vi har brug for ca. 20 stk., og stolpesko er ca. 100 kr lavere pris /stk.
En billigere variant er jo at slå stolpeskoen ned i et trangt hul
Absolut! Men vil man have 20 stolpesko og det skal følge en lige linje, er det enklere med for store huller og ankermasse. Men alt afhænger jo af, hvordan konstruktionen ser ud, hvad der er mest passende... Begge alternativer fungerer godt.
Absolut! Men vil man have 20 stolpesko og det skal følge en lige linje, er det lettere med for store huller og ankermasse. Men alt afhænger jo af, hvordan konstruktionen ser ud, hvad der er mest hensigtsmæssigt… Begge alternativer fungerer godt.
Mm, når jeg læser om trådstarten, får jeg ikke længere følelsen af, at omkostningen er afgørende, hullerne er ikke svære at bore i en lige linje, hvis man spænder en murersnor og tynde huller er oftest lettere, hurtigere og billigere at bore end grovere, hvis man ikke har adgang til Cobra.
Tak for tipsene. Jeg vil bore større huller og bruge kemcement.
Næste spørgsmål: Ved I, hvem der sælger konsoller med god rustbeskyttelse (vi bor på vestkysten 200m fra havet)? Hvem har bedst varmgalv af Bauhaus, Biltema, Hornbach, Biltema eller Byggmax?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.