Jeg er interesseret i at udvide mit køkken. Vi kan høre i væggen ved siden af køkkenet, at der er som en søjle, og så hentede jeg tegninger fra SBK. Det lader til at være en eller anden form for betonsøjle, der går gennem alle etageplaner. Er formålet med disse at fungere bærende? Jeg antager, at jeg skal tolke det som, at vi ikke kan rive denne.

ville tjekke her først, om nogen ved med sikkerhed, før jeg betaler 5k for at få at vide, at jeg ikke kan rive noget.
Planløsning af en lejlighed med betonpelare markeret i blå cirkel, viser værende en bærende struktur. Planløsning med køkken, stue og sovrum. En cirkel fremhæver en sektion nær køkkenet, muligvis en bærende søjle. Bygningsplan med betonsøjle markeret i blå cirkel, viser vægge, dimensioner og søjlearmatur.

BirgitS
Det synes rimeligt, at den er bærende.

E Er.Am sagde:
Jeg er interesseret i at udbygge mit køkken. Vi hører i væggen ved siden af køkkenet, at der er som en søjle og så hentede jeg tegninger fra SBK. Det ser ud til at være en form for betonsøjle, der går gennem alle etager. Er formålet med disse at fungere som bærende? Jeg antager, at jeg skal tolke det som om, vi ikke kan rive denne.

ville tjekke her først om nogen ved med sikkerhed før jeg betaler 5k for at få at vide, at jeg ikke kan rive noget.
[billede] [billede] [billede]
Meget underlig løsning, men den er med størst sandsynlighed bærende.

Det er meget store spændvidder på den der betongbjælkelag, så den er der for at hjælpe til. Den tager meget stor last om der er flere etager.

FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland sagde:
Meget underlig løsning, men den er med største sandsynlighed bærende.
FlugfiskarniJämtland FlugfiskarniJämtland sagde:
Meget underlig løsning, men den er med største sandsynlighed bærende.
Rigtig kedeligt, tjek gerne min nye tråd om hvordan vi skal løse vores køkkensituation

W witten sagde:
Det er meget store spændvidder på den der betonbjælke, så den er der for at hjælpe til. Den tager meget stor last, hvis det er flere etager.
det ser ud til at være sådan, tak for svar.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.