Hej. Har nogle projekter i hjemmet, der er blevet liggende, da jeg ikke kan få fat i træ af hverken rigtig kvalitet eller dimensioner. Undrer derfor om nogen kan anbefale et savværk i NV Skåne (med omnejd), som er i stand til at save f.eks. ribber til ribvægge/akustikpanel. Det er et plus, hvis de ikke tager ublu priser også :rofl:

Tak på forhånd.

6NG03KPlrYcmZ1Aw2JSH1rgfXiBRwsXeMan3HQEJ3LlDRCNph4ndZssf9FojMMOaPVPsNCFdm6ErvE9fYb5Mf6sp1P4RnAayhuc=l80-w3000-h3000

oskar8889 oskar8889 sagde:
Hej. Har en del projekt i hjemmet som er blevet liggende, da jeg ikke kan få fat på tømmer af hverken rigtig kvalitet eller dimensioner. Undrer mig derfor, om nogen kan anbefale et savværk i NV Skåne (med omegn), som er i stand til at save f.eks. ribber til ribbevægge/akustikpanel. Det er et plus, hvis de ikke tager ublu betaling også :rofl:

Tak på forhånd.

[bild]
Hej , har du fået fat på savværk?
Har ikke selv sav men har høvleri så måske kan hjælpe dig alligevel.
Findes uden for Skånes Fagerhult

Det ville være særdeles hyggeligt! Desværre behøver jeg først finde en sav, og i det omfang de også kan høvle, så er det selvfølgelig bedst for mig at løse alt på en adresse!

Hvad skal du have savet?
vores nabo har en mindre sav.
Mvh Roger

Det ville være særdeles hyggeligt! Desværre har jeg først brug for at finde en sav, og i det omfang de også kan høvle, er det så klart nemmest for mig at løse alt på en adresse!
Det ville være særdeles hyggeligt! Desværre har jeg først brug for at finde en sav, og i det omfang de også kan høvle, er det så klart nemmest for mig at løse alt på en adresse!
Har sendt PM til dig angående et savværk i Skåne.:D

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.