Peter2400 Peter2400 sagde:
Lidt lange måske, men det gør måske ikke noget, 3,5 mm burde du vel få plads med?
[link]
Jamen, der er de jo!!

• Synes
Peter2400
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten sagde:
Kontakt Sifvert-skruv. De kan alt om fastgørelse. Hvis de ikke har skruen i spørgsmål på lager, kan de nok finde den. De kan ifølge egen udsagn nogle gange også fremstille skruer.
www.sifvert-skruv.se
Tjekkede deres katalog, men havde ikke held. Tak alligevel. Besøger Hornbach først. Derefter muligvis fornyet kontakt med Sifverts.

Fulkemisten
Ja. Deres katalog er også lidt besværlig, da den er omkring 350 sider, og man ved ikke, hvor man skal begynde. Let at overse en artikel, og som sagt katalogiserer de ikke alting. Hvis det ikke er på Hornbach, så ring og tal med Sifverts.

KnockOnWood KnockOnWood sagde:
Alternativ 2:
Her har du en skrue 4,0x70. Den kan du næsten skrue i uden at bore.
Men at bore op 1 mm burde vel da være fint?
Bore op, eller hellere bore nye huller på 4 mm er muligt.
Link?

Har du tjekket hvad donen tillader for størrelse på skruehoveder, til mine don behøves ingen små hoveder.

F Fixar_Krille sagde:
Har du tjekket hvad donene tillader for størrelse på skruehoveder, til mine don behøves ingen små hoveder.
Tror at
F Fixar_Krille sagde:
Har du tjekket hvad donene tillader for størrelse på skruehoveder, til mine don behøves ingen små hoveder.
Tjekkede i går. Montageskruehoved fungerer.

dadid dadid sagde:
Link?
Det lagde jeg til i mit indlæg efter et minut. Du er for hurtig :)

Elafdelingen på Hornbach viste sig at være den guldgrube, jeg søgte.
Formoder at de 100 mm lange skruer er tænkt til at montere el-dåser mod træregler.

• En metal åbning i en væg, muligvis til elinstallation. Fire skruer holder åbningen på plads.
  • Synes
Fulkemisten
  • Laddar…
Fulkemisten
Ja, Hornbach overrasker af og til. Hvad blev diameteren på skruerne?

3,5x100 dvs den som Peter2400 linkede til ovenfor.

• Synes
Peter2400 og 2 andre
  • Laddar…
P
Sådanne har jeg ledt efter. Plejer at sømme fast doserne, men det bliver ekstra arbejde, hvis de ender forkert.

• Synes
dadid
  • Laddar…
Fulkemisten
Perfekt jo. Havde samme problem her for en måned siden. Skulle sætte en gardinskinne op og havde 70 mm til træ at fastgøre bag loftpladerne lige der, hvor den skulle sidde. Det blev en anden løsning, men lange smalle skruer løser faktisk en del problemer. Bliver nødt til at tage en tur for at anskaffe til godt-at-have-kassen i sortimentboksen.

• Synes
dadid
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.