Hej! Jeg har for flere uger siden pudset en kortvæg i kælderen med pudsemørtel B. Og dette på videoen opstår flere steder. Hvis jeg fortsætter med at køre fingeren, graver jeg et hul.
Skal en pudset væg virkelig være så blød? Bliver jo bedrøvet, for jeg ville jo have en glat og pæn væg..
Kan jeg fuldspartle væggen for at udjævne ujævnhederne? Væggen er i kælderen
Skal en pudset væg virkelig være så blød? Bliver jo bedrøvet, for jeg ville jo have en glat og pæn væg..
Kan jeg fuldspartle væggen for at udjævne ujævnhederne? Væggen er i kælderen
Hvordan gik du frem, da du pudsede?B bighenk sagde:Hej! Jeg har for flere uger siden pudset en kortvæg i kælderen med pudsemørtel B. Og dette på videoen opstår flere steder. Hvis jeg bliver ved med at køre fingeren, graver jeg et hul.
Skal en pudset væg virkelig være så blød? Jeg bliver jo bedrøvet, for jeg ville jo have en glat og flot væg..
Kan jeg bredspartle væggen for at få rettet ujævnheder? Væggen er i kælderen
[video]
Hvordan blev vandingen håndteret før og efter? Så vidt jeg ved skal puds skures efter afretningen med en skrubbe for at arbejde det sammen..B bighenk sagde:
Vandede flere gange før og nogle dage efter med et par timers mellemrum, men at skure frembringer jo en sådan grov overflade. Men du tror, at den ikke kunne bide sammen på grund af det? Men så burde den jo alligevel være hårdere dybere inde i væggen. Men det er den jo ikke.
Findes der noget, jeg kan anvende nu bagefter for at binde materialet sammen, og er der noget, jeg kan bruge til at glatte overfladen bagefter uden at være bekymret for problemer, hvis kælderen er lidt fugtig?
Klik her for at svare