Hej, har nu støbt færdigt et udendørskøkken, bunden og toppen og benene i et enkelt stykke, problemet er, at der blev brugt forkert krydsfiner, hvilket gjorde, at det ikke blev, som det skulle, mit spørgsmål er, hvor meget kan jeg slibe i betonen, kan man slibe op til 15mm visse steder, og i så fald skal det være vådslibning eller tørslibning, og hvilken maskine skal det være?
Taknemmelig for alle tips

L
Hvorfor er det blevet sådan ?? en miss
Er det 15mm der skal væk, ret meget hvis det er ren beton, det bliver til at slibe med groft

Hvorfor skal du slibe? Er det ujævnt? Der findes spartel til beton, hvis det virker. Er det på toppen, kan det måske ordnes med mørtel, hvis du skal have en plade ovenpå.

Så ser det ud, det som I ser er bagsiden, så når den har tørret, skal den stilles op, alt er støbt i ét stykke, 70mm
Bunden og spidsen har der blevet en bule i midten som stikker ud ca. 10mm, og visse steder i benene stikker det ud 5-8 mm, så der er en del slibning.
Jeg vil ikke spartle, for jeg vil bevare 70mm overalt.

• Gulvramme i træ fyldt med hærdende beton på terrasse, med have og arbejdsområde i baggrunden.
Aha, så er jeg med! Slibe går fint, men jeg kan ikke anbefale hvordan. Hvis du sliber tørt, vil det støve forfærdeligt, men det går.
Jeg har gjort det med en rondel på mindre ting, men det er ikke det bedste.

Er det kun lidt, kan du nok gøre det også.

Men tjek med Cramo eller lignende udlejere om de har en betonhåndsliber, så vil det gå nemmest.

Kan man ikke koble dem til en støvsuger, så slipper man for støvet?

Hvad er forskellen mellem en rundkørsel og en diamantskål?

S Shadi Sharit sagde:
Kan man ikke koble dem til en støvsuger så man slipper støvet?
Jo en betonhåndsliber har netop støvsuger tilsluttet. Findes ikke den mulighed på en almindelig rundsliber men er du udendørs med maske så går det nok

S Shadi Sharit sagde:
Hvad er forskellen mellem en rundkørsel og en diamantskål?
Ved ikke hvad du mener med diamantskål? Tænkte du på betonghandsliber så er det omdrejningstal og støvsuger som er anderledes.

Jo betonghandslibe

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.